piątek, 30 stycznia 2009

książki

Pijam tran z dorsza, czasami wodę z miodem z rana, ćwiczę , biegam, jednak podobnie jak większość Polaków przeziębienie dopadło i mnie. Właściwie rozkłada mnie od dwóch tygodni ale w końcu w ten tydzień uziemiło mnie w łóżku z gorączką, bolącym gardłem i innymi typowymi objawami przeziębienia/grypy*. Między pobudkami i wybieraniem nowej pracy, zacząłem czytać(zaległości-jest ich trochę)-książkę którą parę miesięcy dostałem od brata "Magic of thinking big" Davida Schwartza czyli jak zaprzęgnąć duszę i umysł do wielkich osiągnięć. Jest to kolejna książka z serii jak Cię dobrze zmotywować. Jeśli czytałeś/oglądałeś "The secret" i uważasz że to ściema(jak ja) ale nadal szukasz dobrego motywatora to książka powinna na Ciebie zadziałać(mnie motywuje). To kolejne 7 nawyków skutecznego działania które warto przeczytać:)

Brak komentarzy: